♥ with angels life's better ♥

ANIOLY, DEKORACJE WNETRZ, DODATKI, OZDOBY, TKANINY, REKODZIELO,, PIEKNE PRZEDMIOTY ANGELS, HANDMADE HOME DECORATION, INTERIOR DECORATION,ACCESSORIES, ORNAMENTS, FABRICS, PAINTING

Saturday 23 October 2010

dla mojej Ani

 Powinnam posty pisac codziennie, poniewaz kiedy przychodzi do napisania okazuje sie, ze wychodzi pomieszanie z poplataniem. Tak bedzie i tym razem....

  Po pierwsze ogromny, przeogromny buziaczek dla mojej siostrzyczki Ani. Jest bardzo dzielna, choc i jej serduszko czasem nie wytrzymuje i peknie sobie na pare lez... Dla bolacego serduszka i brzuszka, zrobilam takiego anioleczka troszke zimowego. Mysle Kochanie, ze Ci sie spodoba bo robilam go z mysla o Tobie.
Druga rzecz apropos juz takich klimatow klimatycznych - powstal kolejny aniol na chlodniejsze dni. Tego juz robilam bez zadnych specjalnych dedykacji, chociaz mial trafic z rece kogos szczegolnego. Jednak w rezultacie nie wyszedl tak cudownie jak przypuszczalam i zrezygnowalam z dedykacji tym razem....



Mialam jeszcze do zrealizowania specjalne zamowienie. Mial byc duzy Aniol w kolorach cappuccino. Mam wielka nadzieje, ze sie spodoba i przyniesie wiele szczescia. Wlozylam w niego wiele serca.  Choc wyszedl bardziej jak pianka na kawusi hahaha.
Najwyzej uszyje kolejnego...jak dla mnie i tak jest bomba.













Dostalam tez wylicytowane na ebayu cale 5 yardow przecudownego lnu w roze. Az mi szkoda go pociac na kawalki.... Musze dobrze pomyslec co z niego stworzyc... Gdybym miala fotele to zrobilabym przecudne pokrowce. Czy ktos ma jakis fajny pomysl na tyle pieknego dosc sztywnego materialu? Zeby po prostu go nie zniszczyc niepotrzebnie bo naprawde szkoda...
oto on, tzn jego czesc:





Ten tydzien byl bardzo obfity w rozne przesylki miedzy innymi tez dostalam przesylka od marty-berceuse. Rany Kochana, stalam polgodziny nie moglam nic powiedziec.... No przesliczne, same pereleczki - kazdy jeden kawaleczek bralam i podziwialam . Dziekuje, dziekuje, dziekuje... Ale te tildowskie tkaninki... Boze no nie moge uwierzyc sie sie nimi podzielilas. Wiem ile znacza dla kazdej "tildziary". Jeszcze raz strasznie Ci dziekuje....Jaja jupijupi jajaja....
Prawda, ze mam sie czym podniecac....Slicznosci...Oh moglabym oprawic w ramki, ale nie moglam sie powstrzymac i juz uszylam kiecuszke dla kobitki, ktora pokaze nastepnym razem...

I jeszcze jedna rzecz dzisiaj i ogromne podziekowania... Znow dostalam wyroznienie tym razem od lilnut. To jest bardzo bardzo mile, kiedy ktos cie docenia.... jaja jupijupi jajaja....hahahahaha.....dzieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuujeeeeeeeeeeeeeeee....

ZASADY:

1. ZAPISZ ZDJĘCIE, KTÓRE JEST POWYŻEJ I UMIEŚĆ JE NA WŁASNYM BLOGU.
2. PRZYZNAJ NAGRODĘ 12 INNYM BLOGGEROM.
3. ZALINKUJ BLOGI, KTÓRYM PRZYZNAŁAŚ NAGRODĘ.
4. ZOSTAW KOMENTARZ ZE STOSOWNĄ INFORMACJĄ O NAGRODZIE NA ODPOWIEDNICH BLOGACH.
5. PODZIEL SIĘ LINKIEM DO BLOGA OSOBY, KTÓRA PRZYZNAŁA CI TĘ NAGRODĘ.

ja chce ta nagrode przekazac blogom, ktore najbardziej lubie:
                                                    berceuse
                                                    laurentino
                                                 kolorowezacisze
                                              moje zielone wzgorze
                                               domowa pracownia
                                                    rozany aniol
                                                 romantyczny dom
                                              moje studna endorfinu
                                                site s laskou-rokaho
                                                     froken skicklig
i jeszcze czytam dwa cudowne blogi... przyznaje swoje wyroznienie, choc wiem ze dziewczyny sie nie bawia w takie rzeczy:
                                                     szycie jest piekne
                                                       my green canoe
ufffff... alez pracy przy tym nagradzaniu fiu...
Wiec do nastepnego posta i przypominam o moim candy. W zabawie moga wziazc przeciez udzial ci odwiedzajacy, ktorzy nie maja swojego bloga. Wystarczy, ze zostawia swoj komentarz pod candowym postem i adres mailowy...
pozdrawiam....

20 comments:

  1. Kochana :) Bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie ;)Bardzo mi miło... zwłaszcza że jak wiesz ja dopiero tu raczkuję. Dziękuję bardzo ;)
    Materiały piękne... Zwłaszcza że w Polsce ciężko o coś ładnego i kolorowego.
    A Anielice super ;) Ta w kolorze Cappucino rewelacja ;)
    Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam cieplutko ;)

    ReplyDelete
  2. przepiękna Tilda w getrach!! wszystkie są śliczne :))

    ja ja juupijaja :) mam taki dzwonek w telefonie :))
    uśmiałam się :)) dziękuję i pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. Pięknie dziękuję za wyróżnienie :) Twoje Anieliczki jak zawsze zachwycające, a materiałków to... wściekle zazdroszzę :DDD ;) Już nie moge się doczekac co z nich wyczarujesz :) Pozdrawiam cieplutko i bardzo, bardzo serdecznie! Przecuuuuudnie u ciebie, za każdym razem się zachwycam - a pracownia - rewelacja!

    ReplyDelete
  4. Również dziękuję za wyróżnienie! :)
    Piękne aniołki tworzysz, ku radości mojej i innych Duszyczek :) I za to Ci przede wszystkim dziękuję!
    Pozdrowienia od różanego...

    ReplyDelete
  5. Piękne Anioły...a wiesz, że właśnie dzięki Aniołowi do Ciebie trafiłam...i już zostaję.
    Różany len cudny i według mnie fajnie nadawałby się na materiałowe koszyczki, bo właśnie do nich idealna jest grubsza tkanina i może do kompletu uszyć wkłady do koszyków wiklinowych???
    A tildowe tkaniny to fakt - dla mnie w Polsce to prawdziwy raczej nieosiągalny rarytas:-)
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  6. To moja pierwsza wizyta U ciebie u nie moge odejsc bez napisania slow uznania. Bardzo podoba mi sie styl w jaki ubierasz swe lalki! Niesamowite kreacje! Perfekcyjne wykonanie i ta roznorodnosc materialow! Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  7. Cudowne anioły i jakież boskie getry i ten anioł w kolorach cappucino dla mnie bomba!!! A te tkaniny ..... no full wypas po prostu:)))

    ReplyDelete
  8. Wielki anioł cudo. Cała reszta jak zwykle przepiękna.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  9. Aniołki jak zawsze śliczne.Materiałki dla mnie bomba.Mam nadzieję , że moja niespodzianka ci się spodoba.Przyjdzie do ciebie tradycyjnie w sobotę, bo już czeka w pudełku pod stołem.Już nie mogę się doczekać Twojej reakcji.Całuski :))))

    ReplyDelete
  10. Cieszę się, że przesyłka dotarła;) i wywołała uśmiech na Twojej twarzy.
    Bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie, postaram się je przekazać dalej choć będzie to nielada wyzwanie, ponieważ część blogowiczek już je dostała a inne nie przyjmują... ale postaram się coś wymyśleć.
    Ściskam cieplutko i pozdrawiam
    Marta

    ReplyDelete
  11. Nie mam pojęcia, który z Aniołów "nie wyszedł tak cudownie" jak przypuszczałaś - są śliczne - wszystkie! :-)

    ReplyDelete
  12. Zastanawiam się, jak to możliwe, że do tej pory jeszcze nie trafiłam na Twojego bloga!! Laleczki jakie tworzysz są piękne. Takie... inne, wyjątkowe, charakterystyczne - bardzo mi się podobają. Jak będę miała więcej czasu, to oczywiście przejrzę cały blog.

    A wogóle trafiłam do Ciebie dzięki wyróżnieniu Lilnut i z jej bloga :) No i oczywiście zostaję na stałę!! :)

    Acha, i jeśli mogę, to zapiszę się na Candy :)

    ReplyDelete
  13. Zapisałam się na candy i miałam już sobie pójść, ale wpadł mi w oko ten różowy "obłoczek", który Ty nazwałaś capuccino. Uwielbiam ten odcień różu i nie mogłam się powstrzymać, żeby nie zostawić komentarza. Do rzeczy więc: jest cudny też takiego chcę i bym zamówiła, ale obawiam się, że koszty przesyłki do Polski będą powalające. Więc tylko zrobię eeeeehhh, i sobie pójdę.

    ReplyDelete
  14. dysiak kochana ten rozowy obloczek zwany cappuccinko jest na prawde bezowy tak tylko zdjecie wyszlo ze moze sie kojarzyc....a wszystkie moje aniolki jada razem do polski a pozniej juz dobre duszki je rozsylaja do was....

    ReplyDelete
  15. Na Twojego bloga dotarłam przypadkowo i aż mnie zamurowało z wrażenia, WOWWWWWW nie wiem jak opisać mój zachwyt nad Twoimi Tildami, aż nie mogę się doczekać dnia wolnego żeby poprzeglądać Twój blog od dechy do dechy a może nawet sama coś wymyślę.
    Pełny podziw
    POZDRAWIAM

    ReplyDelete
  16. Mmmmm to mnie zaintrygowało. Napisz mi proszę coś więcej na e-mail: dysiak.b@gmail.com. O tych kosztach wysyłki i o cenach Twoich prac.

    ReplyDelete
  17. kobitki moje kochane! na bocznym pasku mojego bloga, na samej gorze jest zdjecie z napisem "my shop" tam znajdziecie wiekszosc moich aniolkow wraz z cenami i kosztem wysylki. zapraszam serdecznie....pozdrawiam i juz niedlugo zamieszcze nowego posta, po dlugim tygodniu bez sprawnej maszyny do szycia.... a jednak moja staruszka nie byla taka doskonala.

    ReplyDelete
  18. Jaka szkoda, że nie trafiłam tu jak było Candy...
    no ale lepiej późno niż wcale :)
    Piękne anioły tworzysz a ten zimowy dla siostry jest super! tak modnie ubrany...
    Będę zaglądać bo aniołki zawsze jakoś były mi bliskie...
    Ściski
    Basia

    ReplyDelete
  19. Twoje anieliny są cudowne, z chęcią porwała bym jedną z nich żeby zagościła u mnie, szkoda że znalazłam twój swiat po candy, ale może w nowym się mi poszczęści
    pozdrawiam nie mogę wyjśc z zachwytu twoich dziełek!

    ReplyDelete
  20. This website was... how do I say it? Relevant!! Finally
    I have found something which helped me. Thanks a lot!


    Here is my weblog; quantrim

    ReplyDelete