♥ with angels life's better ♥

ANIOLY, DEKORACJE WNETRZ, DODATKI, OZDOBY, TKANINY, REKODZIELO,, PIEKNE PRZEDMIOTY ANGELS, HANDMADE HOME DECORATION, INTERIOR DECORATION,ACCESSORIES, ORNAMENTS, FABRICS, PAINTING

Tuesday 13 December 2011

GIVE AWAY New Year's Angel.... Chyba mozna to nazwac Candy ;)





 Zapraszam Was do zabawy!!!! Kto ma konto na Facebooku niech sie przylaczy, zaczelo sie robic tam fajnie i dlatego Was tez tam zapraszam, nie chce zebyscie cos przegapily ♥ Buziaczki ♥ Aha link !!!!

10 comments:

  1. Fajny blog, fajne Candy! Biorę udział :)

    ReplyDelete
  2. Ja też już się dopisałam! Pozdrawiam!♥!

    ReplyDelete
  3. ech a ja nie lubię FB...:-)Candy tylko na FB??
    ubóstwiam Twoje Anielice ach ubóstwiam!:-)
    dziękuję za odwiedzinki:-)

    ReplyDelete
  4. No to ja już kliknęłam
    Ściskam ciepło i dziękuję za każde dobre słowo :)
    Marta

    ReplyDelete
  5. no to już lecę :)
    pozdrawiam ciepło
    Kasia

    ReplyDelete
  6. Juz lece na facebooka :)
    Raju juz od dawna marzę o takim aniołku :D
    Pozdrawiam Loveberry czyli Małgosia :)

    ReplyDelete
  7. dzieki kobitki ze jestescie tez na fb ♥
    sabik tez nie lubilam fb poki nie znalazlam swietnego kontaktu z ludzmi lubiacymi anioly nie tylko blogerkami dlatego staram sie byc i tam na bierzaco... a na blogu candy na pewno zrobie po nowym roku ;)

    ReplyDelete
  8. oj szkoda, fajne candy ale do facebooka mnie nie przekonasz;)

    ReplyDelete
  9. alez oczywiscie jak ktos nie lubi to nie przekonuje bo tu tez bedzie fajnie hehehehe z candy tylko dla moich kolezanek blogerek ;) ♥

    ReplyDelete